Warungbola.com – Penjaga gol Juventus, Gianluigi Buffon baru-baru ini memberikan sokongan moral kepada penjaga gol AC Milan taruhan bola, Gianluigi Donnarumma. Buffon meminta juniornya itu untuk mengambil keputusan yang membuatnya bahagia.

Situasi Donnarumam sendiri memang tengah berada dalam fasa yang sangat pelik. Ia baru-baru ini dikhabarkan menolak untuk melanjutkan kontraknya bersama AC Milan yang akan habis pada tahun depan.

Penafian Donnarumma ini lantas menimbulkan gejolak di tubuh fans Milan. Banyak pihak mengecam penolakan Donnarumma tersebut yang dianggap sebagai satu bentuk pengkhianatan.

Buffon sendiri meminta agar juniornya tersebut untuk mengambil keputusan yang boleh membuatnya bahagia. Saya tidak memberikannya nasihat, kerana saya selalu membuat kesalahan dan saya hanya akan mengeruhkan suasana jika saya melakukan hal itu, ujar Buffon kepada Sky Italia.

Saya sudah bercakap selama 15 minit dengan Gigio taruhan online. Namun saya tidak boleh mengatakan kepada anda sekalian apa yang kami bicarakan.

Saya tidak tahu sama ada ia akan berlangsung di Milan atau tidak. Namun saya hanya mengatakan kepadanya untuk melakukan apa-apa yang boleh membuatnya bahagia. tutup kiper Timnas Itali tersebut.

