Warungbola.com – Jurulatih Chelsea, Antonio Conte mendedahkan sebab-sebab mengapa dia memutuskan untuk mendatangi tribun penyokong Middlesbrough dan bertepuk tangan untuk merka usai pertandingan agen bola.

Chelsea berjaya memenangi perlawanan di Stamford Bridge menentang Middlesbrough dengan skor 3-0. Bukan hanya menang besar, kemenangan ini juga membuat mereka semakin dekat dengan sasaran juara mereka. Eden Hazard dkk kini hanya memerlukan satu kemenangan untuk mengunci gelaran.

Nah, salah satu aksi yang menarik dan mendapat perhatian adalah apabila Conte, usai bersalaman dengan para pemainnya, pergi ke sudut penyokong The Boro dan bersalaman dengan para pemain serta fans. Ya, kekalahan itu memang membuat Boro tersingkir musim depan.

Saya fikir dalam kes ini, ini penting untuk untuk merayakan kemenangan anda. Bagi kami, kemenangan hari ini bermakna kami sudah sangat dekat untuk memenangi gelaran. Ini akan jadi capaian luar biasa bagi saya, di musim pertama saya, ini akan menjadi hebat bila saya boleh melakukan ini, ujarnya.

Tapi pada masa yang sama, sangat luar biasa melihat sebuah pasukan yang tersingkir dan melihat fans mereka bertepuk tangan. Mereka bertepuk tangan kepada pemain, dan para pemain tetap di sana menerima tepuk tangan dan juga bertepuk tangan untuk peminat, sambungnya.

Ini penting untuk merayakan kemenangan, tetapi juga anda menunjukkan respek dan untuk bertepuk tangan pada situasi ini, ini hanya boleh berlaku di Inggeris. Saya tak ingat ini berlaku di Itali, ini sukar untuk melihat sebuah pasukan yang sudah tersingkir dan para pemain menerima ini. Ini hebat, sebuah momen indah untuk dunia agen bola terpercaya, untuk bola sepak. Untuk alasan ni saya merasa di hati saya untuk pergi dan bertepuk tangan pada fans dan mengatakan pada mereka semoga beruntung musim depan, kepada setiap pemain, katanya.

