Jutasbobet.com – Pemain tengah pasukan kebangsaan (timnas) Indonesia, Dedi Kusnandar belum mempunyai gambaran berkaitan masa depannya sbobet. Dia mengaku belum boleh menentukan kelab mana yang akan diwakilinya.

Pada masa ini, Dedi tengah meniti kerjaya di negeri jiran, Malaysia, dengan mengukuhkan kelab Sabah FA. Dia menguncup pada Januari 2016 dan kontraknya itu akan yang berakhir pada November tahun ini.

Dedi mengaku sudah mendapat tawaran dari bekas kelabnya, Negeri Sembilan. Akan tetapi dirinya masih belum boleh bertindak balas terhadap tawaran tersebut lantaran ingin menghormati kontraknya saat ini sekali gus memberi tumpuan memperkuat timnas.

Sudah ada tawaran tapi saya masih belum tahu. Saya masih terikat kontrak bersama Sabah FA, jadi tidak beretika bercakap itu, ujar Dedi ketika dihubungi Bola.net, Senin (31/10).

Saya menghormati kontrak, tapi saya yang tidak tahu kedepannya bagaimana. Yang penting sekarang saya fokus pemilihan bersama timnas, tambah pemain asal Jatinangor ini.

Midfielder berusia 25 tahun ini khabarnya akan mendapatkan lanjutan kontrak dari kelab pada masa ini. Bahkan, mereka bersedia melipatgandakan kontraknya.

Di sisi lain, Persib juga disebut siap memberinya kontrak yang tak kalah besarnya agen bola terpercaya. Menyikapi hal ini, Dedi mengaku besaran muka gaji bukan faktor penentu kelab mana yang akan dipilihnya.

Belum bicarain muka. Jadi saya memilih kelab bukan kerana materi saja, yang penting boleh selesa dan pasti insya Allah pilihan terbaik, tudung

