Jutasbobet.com – John Obi Mikel mengungkap bahawa ia sempat berjumpa dengan pengurus Chelsea, Antonio Conte, dan meminta sang pengurus untuk memberinya lebih banyak peluang bermain di kelab agen bola.

Mikel sudah berada di The Blues sejak 2006 dan ia yang mengaku siap berjuang keras untuk mempertahankan kerjayanya di Stamford Bridge, menjelang perlawanan Piala Liga menentang West Ham tengah pekan ini.

Saya berharap dapat peluang lawan West Ham, namun semua bergantung pengurus. Ia jujur pada saya dan juga saya menghormati itu. Saya hanya perlu bekerja keras. Saya sudah memenangi banyak trofi di sini, saya akan menghormati kelab dan semua keputusan mereka. Kelab lebih penting daripada saya, tutur Mikel di Evening Standard.

Mikel juga mengatakan bahawa pertandingan Piala Liga amat penting untuk Chelsea, mengingat mereka tidak bermain di Liga Juara-Juara musim ini.

Piala Liga penting untuk kami, kerana tidak ada Liga Juara-Juara musim ini. Premier League vital, namun Piala Liga juga. Pertandingan ini istimewa, kerana saya memenangi trofi pertama saya ketika kami menewaskan Arsenal. Kami juga mengalahkan Tottenham di 2015, dan saya akan bahagia jika kami boleh melakukannya lagi di agen sbobet.

