Jutasbobet.com – Jurulatih AC Milan, Vincenzo Montella mengatakan bahawa kemenangan pasukannya atas Juventus membuat orang akan mula berfikir dengan cara yang berbeza terhadap pasukannya agen bola. Dia pun yakin bahawa musim Rossoneri bermula pada pertandingan ini.

Rossoneri menunjukkan kekuatan mereka yang dipenuhi banyak pemain muda ketika menentang juara bertahan lima kali Serie A, Juventus di San Siro.

Walaupun secara permainan mereka kalah penguasaan bola, namun Rossoneri yang mampu keluar sebagai pemenang lewat gol tunggal daripada Manuel Locatelli.

Anda tidak boleh mengalahkan Juventus tanpa menderita, sekurang-kurangnya sedikit menderita. Saya benar-benar menyukai keberanian dan kepercayaan diri yang pasukan saya tunjukkan, tapi tak semua jalan sudah kami lalui, kami perlu membina diri, ujarnya.

Saya mengatakan kepada para pemain bahawa musim baru bermula saat ini, kerana selepas ini lawan dan orang lain akan mempunyai harapan yang berbeza dari kami. Mereka akan mendekati kami dengan cara yang berbeza dan tekanan pada kami juga akan berbeza, sambungnya.

Sejujurnya, malam ini saya yang benar-benar emosional. Setelah peluit akhir, saya melihat para pemain bergegas merayakan ini di depan penonton dan saya mempunyai kenangan dari masa remaja saya, apabila saya adalah seorang Milanisti dan bermimpi bermain di agen sbobet, katanya.

