Jutasbobet.com – Pemain bertahan Juventus, Andrea Barzagli mendedahkan kekecewaannya selepas pasukannya dikalahkan AC Milan. Menurutnya sbobet, kekalahan itu membuatnya marah kerana pasukannya bermain baik sepanjang permainan.

Juventus harus rela tersangkut dalam usaha mereka terus menjauh dari kejaran pesaing mereka. Kekalahan ini membuat mereka kini sementara hanya unggul dua mata daripada pesaing terdekat mereka.

Kekalahan Juventus sendiri ditentukan oleh gol daripada Manuel Locatelli yang setelah sebelumnya gol dari Miralem Pjanic dianulir pengadil.

Saya cukup marah kerana kami kalah, jadi saya tak boleh mengulas mengenai bagaimana saya melakukannya, ujarnya kepada Sky Sport Italia setelah mendapat pujian atas penampilannya.

Saya harus mengatakan bahawa dua momen pertandingan pergi dengan buruk bagi kami. Kami benar-benar bermain lebih baik daripada ketika kami menang di kesempatan lain, tapi bila kami kalah kemudian, bermakna kami harus lebih baik lagi, sambungnya.

Gol dianulir selepas pengadil dan pembantu pengadil membincangkan ini bersama agen bola terpercaya. Mereka memutuskan bahawa Bonucci mengganggu Donnarumma. Saya sekali itu adalah kesalahan anulir, tapi kami punya masa 60 minit untuk menang dan kami gagal, katanya.

