Jutasbobet.com – Gianluigi Buffon membuktikan kata-katanya untuk tampil bangkit agen bola. Sempat membuat Kesilapan besar dalam beberapa perlawanan terakhir, Buffon berjanji akan tampil bagus saat Juventus bertemu Lyon demi menjawab semua kritikan.

Janji itu yang diwujudkan Buffon dengan menjadi tembok yang kukuh di pertahanan Juve apabila bertandang ke Lyon. Buffon yang berkali-kali melakukan penyelamatan luar biasa, termasuk menggagalkan penalti Alexandre Lacazette.

Orang-orang boleh saja menggelar tanah perkuburan, tapi tidak akan ada yang ditanam. Saya sudah katakan berkali-kali, saya sangat kritikal kepada diri sendiri. Bukannya sombong, tapi saya tak butuh mendengar orang lain yang cuba memanfaatkan situasi untuk mengganggu orang lain, terang Buffon kepada Mediaset Premium.

Buffon menyebut ada banyak kritikan tak berdasar yang sudah diterimanya dalam beberapa pekan terakhir. Namun ada juga kritikan membina yang membuatnya ingin tampil lebih baik.

Saya sudah yang mendengar banyak sekali hal-hal bodoh dalam beberapa pekan terakhir agen sbobet. Tapi hanya ada satu komen yang benar: Saya berharap lebih dari Buffon. Itu sangat benar dan saya bersetuju sepenuh hati.

