Jutabet.com – Pemain tengah Barcelona, Andres Iniesta menegaskan ia masih belum mahu bersara dalam waktu dekat di agen sbobet. Iniesta menilai keadaan tubuhnya masih sangat baik sehingga ia baru akan bersara apabila ia sudah tidak boleh menyumbang kepada Barcelona.

Iniesta sendiri saat ini menjadi salah satu pemain senior di skuat Barcelona musim ini. Ia sudah menghabiskan seluruh kerjayanya di gergasi Sepanyol tersebut semenjak ia masih muda hingga hari ini.

Iniesta sendiri percaya bahawa ia belum sedikitpun memikirkan bersara kerana ia masih sanggup bermain untuk Barcelona untuk beberapa tahun ke depan. Saya selalu sihat selama beberapa tahun terakhir dan saya percaya bahawa jurulatih dan rakan-rakan saya sehingga saya yang selalu berkembang setiap musim beber Iniesta kepada Soccerway.

Sangat sukar untuk membicarakan soal bersara, namun anda tidak pernah tahu apa yang terjadi di masa depan sbobet. Perasaan dan harapan saya adalah tetap bermain dengan baik, dan kita akan lihat berapa jauh saya masih boleh bermain lagi tandas kapten Barcelona tersebut.

