Jutabet.com – Penjaga gol Liverpool, Simon Mignolet, berharap dapat kembali mendapat tempat utama di perlawanan menentang Manchester United dan juga siap berjuang keras untuk membuktikan kemampuannya di kelab judi bola.

Jurgen Klopp menurunkan Loris Karius sebagai starter di dua perlawanan Premier League sebelum rehat Antarabangsa, di mana kelab berjaya menewaskan Hull City dan Swansea City.

Dan Mignolet berharap trend tersebut akan berakhir dan ia dimainkan di laga melawan Setan Merah yang di Anfield nanti.

Saya hanya melihat sisi positif dan mengharap boleh bermain menentang United. Saya masih percaya diri yang dengan start bagus saya di liga. Di Arsenal, Tottenham, dan Leicester, saya bermain bagus dan membuat penyelamatan, tutur Mignolet yang menurut FFT.

Saya tidak tahu seperti apa keputusan jurulatih.

Saya hanya boleh memastikan saya akan siap 100 peratus agen bola. Adakah saya bermain atau tidak, persiapan saya tidak akan berbeza. Bukan watak saya, untuk tidak mempersiapkan diri 100 peratus.

