Jutabet.com -Antonio Conte mengungkap bahawa ia akan meminta disediakan tempat tidur untuk dirinya di markas latihan Chelsea, kerana ia seringkali bekerja sehingga berjam-jam lamanya di Cobham bersama agen bola terpercaya.

Conte mula bekerja di Stamford Bridge pada musim panas dan ia membuat kelab mencatat start yang menjanjikan di Inggeris.

The Blues tak terkalahkan di empat perlawanan perdana di Premier League musim ini dan boleh meraih kedudukan tangga teratas, jika mampu menang atas Liverpool malam nanti.

Conte amat ingin membantu Chelsea kembali ke jajaran elit Inggeris dan Eropah, hingga siap berkorban untuk memastikan pasukannya meraih target itu.

Ketika isteri dan anak saya datang, saya dibenarkan untuk pergi bersama mereka dan menikmati London, bandar yang hebat. Ketika saya sering bekerja di sini, ia amat sukar, kerana saya akan menghabiskan masa di Stamford Bridge selama lapan hingga sembilan jam. Saya memilih untuk bekerja di sini (di Cobham-red), tutur Conte pada Sky Sports.

Namun di masa akan datang, saya akan meminta ada tempat tidur di sini di agen bola, kerana akan ada situasi di mana mungkin saya akan ingin menghabiskan masa di sini.

